lørdag 22. oktober 2011

Er du Ko:Ko?

Sigrun er i butikk nå!

Det er jeg! Eller for å presisere litt: Jeg er Ko:Ko etter kjolene til Ko:Ko norway. Ko:Ko er et helt nytt norskt merke som designes av fantastiske Stine Goksøyr. Jeg møtte Stine på Gave - og interiørmessen i august og forelsket meg helt i designet hennes. 



Pia sammen med MOOphone


Kine er i butikk!
Og, torsdag formiddag kom første levering! Jeg tror faktisk jeg ble litt ruset av glede :-) for dette hadde jeg ventet på og kjolene var så fantastisk fine. De modellene vi har fått hittil er alle laget i velur. De er flotte og se på og veeeldig gode å ha på. Jeg hadde på meg en Nina kjole på torsdag og det føltes som å gå rundt i kosedress. For meg som egentlig foretrekker å bruke kjole MED bukse under var dette fantastik. Nå følte jeg meg både fin og komfortabel på en gang, og det uten bukse (men med strømpebukse selvfølgelig........hi hi)

Det var mye preik fra meg, her skal dere få en liten smakebit av godsakene. De fleste bildene har jeg vært så heldig å få låne av Stine i Ko:Ko. Takk, Stine.



Nina kjole og Lykke hettejakke

Rita - kommer i november

Berit og Lisa - Berit kommer i november

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar