torsdag 24. mars 2011

De første varene har kommet!

Nå går det relativt fort i svingene. Nettbutikken ligger faktisk online på www.mittparadis.no . Handlekurven er fortsatt stengt men skulle du finne noe du ønsker å kjøpe er det bare å ta kontakt med meg så skal vi fikse det :-)

Det gjenstår fortsatt mye arbeid på siden, og jeg jobber med den hver dag. Jeg er så heldig å ha en god venninne med grafisk utdanning og hun er i ferd med å gjøre de siste endringene på en kjempefin logo. Jeg er veldig spent på hva dere synes om den. Jeg liker den hvertfall veldig godt.

På tirsdag kom den første vareleveringen! Nå er jeg jammen i gang dere,  og det er utrolig spennende! Klærne er pakket opp og jeg har allerede begynt å bruke det jeg bestilte til meg selv og jeg elsker det!!!! Superfint tøy som er behagelig å ha på seg. I morgen kommer steamer og utstillingsbyste så da skal jeg endelig få tatt litt bedre bilder av klærne til butikken. Bildene som ligger ute nå er hentet fra www.custommade.dk og er ikke spesielt egnet for å vise hvor fint tøyet egentlig er. Legger allikevel ut noen bilder her av hvilke varer som er kommet inn. Og bare for å repetere: Si fra om du ser noe du liker, jeg har ikke mye av hvert produkt og det er første mann til mølla!

Buksen heter Marva og den har jeg inne på lager, blusen heter Becca og den har jeg i lysegrått!
Ika topp i Oyster og Mey pants i grått finnes også på lager akkurat nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar