fredag 11. mars 2011

Nettbutikk på vei!



Dette er bloggen til nettbutikken http://www.mittparadis.no/ . Butikken er ikke aktiv enda men planen er at den skal være i drift før påsken, det vil si at om alt går som det skal så åpnes den senest 20. april 2011.

Drømmen om egen nettbutikk har fulgt meg i mange år og skal endelig lanseres. I butikken vil du finne mange fine klær til dame og siden et av merkene også fører barneklær vil det være et lite utvalg av klær til jente også. Det vil også bli et lite utvalg interiørartikler og tilbehør i butikken. Jeg har valgt å ikke satse så mye på interiør foreløpig men det vil komme.

Det er mye som skal på plass før butikken blir aktivisert og læringskurven er bratt men spennende. Jeg  gleder meg til alt er klart og håper selvfølgelig at butikken vil falle i smak for flere enn meg. Håper du har lyst til å følge meg på veien til mitt paradis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar