onsdag 16. mars 2011

De første varene som kommer i nettbutikken!

I april åpner drømmen min! http://www.mittparadis.no/ vil forhåpentligvis bli en aktiv butikk fra ca midten av april. Det vil i april komme varer fra Custommade, Saint Tropez og MyCinnamongirl. Jeg starter forsiktig opp med disse merkene men vil utvide fra høsten av.


Begge disse kommer inn. Ika topp i fargen Oyset og Mey bukse i grey

I dag har jeg fått oversikt over varene som kommer inn fra Custommade om ikke så lenge så jeg legger ut noen bilder her så dere kan se. Jeg skal ta flere bilder og legge ut så fort jeg får klærne i hus. Håper du liker klærne like godt som jeg gjør!



Jeg får inn denne toppen som heter Meluka i fargen powder
Denne kjolen heter Lulle og kommer inn i en nydelig blåfarge. Den gleder jeg meg til å bruke i sommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar