søndag 20. mars 2011

Nå skjer det mye på en gang........

Veien mot oppstart av egen nettbutikk er lengre enn jeg hadde trodd til å begynne med. Det er mye som skal planlegges, læres og ikke minst kjøpes inn. Nå er leverandør av nettløsning bestilt etter at jeg i lengre tid har lekt meg med en demoversjon. På fredag fikk jeg beskjed om at en leveranse snart er på vei og det ser jammen ut til at jeg får avtaler med to nye leverandører også! Det er moro når det meste begynner å falle på plass. Jeg håper jeg kan fortelle hvem de nye leverandørene er om kort tid.

På fredag bestilte jeg steamer og utstillingsbyste og nå gleder jeg meg til å prøve å steame tøy for første gang i mitt liv :-) Den er knallrosa og blir et lite lysglimt i tilværelsen.

Bilde lånt fra www.bjornhaug.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar