tirsdag 12. april 2011

Høstvarer fra Saint Tropez!

I dag har jeg vært hos Saint Tropez og bestilt varer for høsten 2011. Det kommer utrolig mange fine klær denne høsten og det er nesten så jeg gleder meg til høsten allerede. Men bare nesten for først kommr det jo mange flotte klær for sommeren 2011 også :-)



Jeg har bestilt opp mange flotte tunikaer og topper, cardigan med stjerner, kjoler, bukser og skjørt for å nevne noe. Det er ikke så lett å velge blandt alt det fine men nå er valget gjort og jeg håper dere også liker det jeg har kjøpt. Mesteparten av klærne kommer i juli/august men enkelt modeller kommer til butikk allerede i juni. Jeg setter inn noen snikbilder allerede nå. Bildene er tatt med mobil og er hverken riktig lyssatt eller dandert men du får en sniktitt av hva som kommer....... Legger også inn noen produktbilder lånt fra Saint Tropes på noen av stylesene som kommer i juni. Disse har lav oppløsning så ikke de beste bildene men flere bilder kommer snart.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar