mandag 4. april 2011

www.mittparadis.no

Nettbutikken er åpnet! Det er både spennende og skummelt på en gang. Jeg venter fortsatt på at kredittkortløsningen skal gå igjennom, men jeg har testet Paypal løsningen og den fungerer som bare det! Visittkortene er også bestilt og jeg venter spent på at de skal komme.

I morgen kommer første leveranse med Moo vesker! Jeg gleder meg som bare det og legger de selvfølgelig rett ut i nettbutikken i morgen tidlig. Det er varer på vei fra Saint Tropez også og jeg regner også med at sommervarene fra Custommade dukker opp om ikke så lenge. Og før påske kommer de deilige kosekjolene fra MyCinnamongirl. Jeg har allerede fått inn "bestillinger" fra flere bekjente på de. Av de kommer det også noen i barnestørrelse slik at mor og barn kan flotte seg sammen!

Og med det flotte vårværet vi har hatt i dag så føler hvertfall jeg for å feire våren med å fornye meg litt i klesveien..............

Military cow fra Moo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar