mandag 25. april 2011

Hverdag=nye varer i butikk!

Jeg hadde håpet å motta masse nye varer før påske men tiden gikk så fort og varene rakk ikke helt frem til meg.  I morgen er hverdagen tilbake og jeg håper at varene kommer fort nå slik at jeg kan få lagt de inn i butikk.

Varer ventes inn fra Moolight, Saint Tropez, Kaffe og MyCinnamon girl og kommer alt på en gang blir det rene julekvelden her med masse flotte varer. Jeg gleder meg. Jeg legger ut noen smakebiter her i bloggen. Ser du noe du liker er det bare å si fra så skal jeg holde det av til deg. Det er ikke alt jeg får så mye av så her lønner det seg å være tidlig ute!

Velurkjole i lilla fra MyCinnamongirl. Bilde lånt av www.mycinnamongirl.com

Wow Cow fra Moolight med plass til laptop. Kommer i forskjellige farger. Bilde lånt fra www.moolight.com

Skjerf fra Saint Tropez. Bilde lånt fra www.sainttropez.com

Skjerf fra Saint Tropez. Bilde fra www.sainttropez.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar