mandag 11. april 2011

www.mittparadis.no

I morgen er det igjen tid for å kjøpe inn nye varer til www.mittparadis.no. Dette er så lagt den morsomste delen av det å drive butikk og det er vanskelig å begrense seg når man skal velge hva som skal tas inn av nye klær.

Jeg skal til Saint Tropez og bestille høstvarer og gleder meg veldig til det, i tillegg har jeg avtale med en ny spennende leverandør og er veldig spent på dette møtet også. Jeg skal poste informasjon om disse møtene i morgen kveld og kanskje det også kommer noen bilder fra kolleksjonene.

Skjerf fra Saint Tropez som snart kommer til butikken i flere forskjellige farger.
Bilde lånt fra www.sainttropez.com


I helgen kom de nye veskene fra MOO og jeg bare ELSKER dem alle sammen. Vil nok få et problem med å begrense meg her, jeg kan jo ikke kjøpe alle selv om jeg er veskegal men de er veldig, veldig fine. Kjøpte en Moo Military Cow til meg selv og den har jeg brukt i dag. Perfekt veske. Jeg fikk plass til mye og den var behagelig og fin å ha på. Jeg er utsolgt for svart men har den i sjokoladebrun som også er veldig fint. Ønsker du deg den i svart så bestiller jeg den gjerne inn til deg. Senere i måneden kommer det forøvrig flere fine vesker fra Moo og jeg gleder meg allerede.

Slik ser min nye Moo Military Cow veske ut. Bilde lånt fra www.moolight.com


Visittkortene er kommet og nå skal de deles ut til alle kjente og ukjente slik at butikken kan gjøres mer kjent. Butikken er jo fortsatt veldig fersk og har fortsatt plass til mye mer besøk. Har du forresten kommentarer og tips til butikken blir jeg veldig takknemlig for det også,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar