lørdag 27. august 2011

Ja vi er helt KOKO!



Damen i rødt heter Stine og er den flinke og blide designeren av merket.
Damen i grått var også veldig hyggelig og det var en fryd å besøke standen deres.
Jeg hadde tenkt å vente litt før jeg avslørte neste nye merke som snart kommer i butikk, men jeg er så spent på hva dere synes om dette merket at jeg ikke klarer å holde meg lenger :-)

Da vi var på messen i går la vi fort merke til en stand som hadde noen utrolig flotte kjoler. Vi gikk forbi flere ganger før vi våget oss helt bort for å ta en nærmere titt. Og vi ble frelst med en gang! For noen utrolig flotte kjoler!!! Vi var tre innkjøpere på messen i forskjellig alder og alle tre vi gjerne ha hele kolleksjonen privat. Vi har bestilt inn nesten hele kolleksjonen og gleder oss å vise alt til dere. Merket er helt nytt, det er norsk og helt fantastisk! Gå gjerne inn på hjemmesiden som er www.kokonorway.no og bli helt frelst du også.
Baksiden av en flott lang jakke/kjole.

Ja vi elsker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar